Monday 18 September 2017

Forex Online Strategi Tester


Forex Strategy Builder Professional Snabb och enkel strategi skapande Flera tester Fullt fungerande expertrådgivare Varför Forex Strategy Builder Professsional spelar roll Jag är nöjd med mitt tillvägagångssätt (extremt låg risk), och många av strategierna är utmärkta - FSB är en fantastisk mjukvara, jag kan inte tacka nog för att skapa det Jag är för närvarande aktiv handel med mer än 40 strategier för några månader och har så mycket spännande framgång hittills. Jag har just börjat en gratis test igår, 24 timmar tillbaka och jag har redan laddat ett EA i MT4 och en vinnande handel har också skapats. Fantastisk mjukvara och fantastiskt stöd med herr Popov så vill hjälpa till. Jag har också tagit en gratis provversion med en annan programvara och även efter en vecka kan jag inte förstå någonting Hela upplevelsen är fantastisk Jag programmerar normalt och testar en expert i ca två månader på MT4. Jag gör det i 2 dagar med Strategy Builder. Det sparar mig mycket tid. Även de högprissatta mjukvarorna kommer att ha problem att matcha den här. FSB Pro kan redan erbjuda de flesta funktionerna i någon av de liknande programmen, oavsett priset David MacKay (BlaiserBoy) Jag kommer ihåg början och början av FSB och FST-utvecklingen. Det har verkligen blivit en enorm utveckling. Senaste FSB Pro är långt bortom Mina förväntningar. För flera år sedan kunde jag inte ens föreställa mig att jag kan köra så bra programvara i min dator. Jag vill bara gratulera dig till din strålande funktion som heter Strategy Generator. Detta är vad som skiljer din programvara från alla dina konkurrenter backtest med MT4 är sloooooooooooooooow. Jag gillar väldigt mer som en bländningshastighet hos FSB Jag är ungerska, jag jobbar i Korea och din programvara sparar mig mycket arbete i backtestning och handel. Mycket precisionsarbete, felfri programmering, jag uppskattar det, fortsätt. Herr Botond Molnar Först och främst tack mr. Popov för din utveckling och passion med denna programvara, skulle jag vilja säga att mitt familys liv drastiskt förändrats ekonomiskt på grund av dina unika presenter som programmerar något så speciellt för oss. Vad jag verkligen gillar i Forex Strategy Builder är möjligheten att se resultat direkt utan att behöva klicka på Start-knappen i MetaTrader om och om igen. Men det är så snabbt att jag alltid undrar om resultatet är verkligt eller inte. Forex Strategy Builder ger också en strategigenerator som tillåter även en total nybörjare att skapa en strategi med ett enkelt klick. När strategin har skapats kan du läsa den detaljerade förklaringen i översikten. Forex Strategy Builder Professional använder fördjupad teknisk analys och professionella verktyg för att dissekera Forex trading strategier, det ger dig en strategi Editor, Generator och Optimizer för att förbättra din marknadsplan. Alexandra Savin på SoftPedia Jag är förvånad, faktiskt, ödmjukad genom att se hur bra är denna programvara Forex Strategy Builder Professional jämfört med MetaTrader Forex Strategy Builder Professional (FSB Pro) är en komplett plattform för att skapa, backtesting och analysera Forex-strategier och exporterande Expert Advisors. Det är inte associerat med någon enskild mäklare. Programmet använder MetaTrader 4 eller MetaTrader 5 för handel till en mäklare efter eget val. Forex Strategy Builder Professional är det perfekta tillägget till MetaTrader. Forex Tester är en mjukvara som simulerar handel på forexmarknaden. Det är utformat för att du ska lära dig hur du handlar lönsamt och att skapa, testa och förfina din strategi för manuell och automatisk handel. Testa och förbättra din strategi för konsekvent och växande vinst Förtroende för din strategi, så att du kan hålla ett tydligt huvud, agera omedelbart om handelsmöjligheter och undvika misstag när du handlar live senare Bli en erfaren och framgångsrik näringsidkare på kortare tid INVESTERAR I DIN SUCCESS FOREX TESTER SOFTWARE Alla som köper Forex Tester får följande gratis: Mycket enkla metoder för att få backtesting-upplevelse 5 pris-actionbaserade EAs tillsammans med en detaljerad instruktion om strategierna. Testa dessa strategier och se själv om du kan komponera en solid handelssystem En populär expertrådgivare Pengarhanteringssystem som visar att man kan handla lönsamt. även utan någon teknisk analys involverade 16 års historisk data 1 minuters data på 16 av de vanligaste valutapar, guld och silver 11-stegs plan om hur man får ut det mesta av backtesting Vitbok om hur man hittar en lönsam strategi vital förslag på hur man lyckas på den verkliga marknaden i framtiden Riskberäkning Pengarhanteringstabell Vitboken och Excel-filen kommer att låta dig stanna kvar även om du fortsätter att förlora alla dina affärer. Hur väljer man en mäklare Vitbok på Den viktigaste delen av Forex Market Forex Tester simulerar valutamarknaden med oöverträffad realism. I manuell testläge kan du testa strategier och träna dina handelsförmåga på (simulerade) års data på bara några timmar (realtid). Hur fungerar det här Forex Tester vid sidan av den registrerade prisrörelsen för den verkliga valutamarknaden (historisk prisdata). På samma sätt som musikinspelningar kan du spola framåt, pausa eller hoppa direkt till de mest intressanta stunderna. Du kan gå tillbaka till vilken tidpunkt som helst i registrerade prisuppgifter, och om du tidigare har sparat en testperiod (projekt) kan du också återställa alla dina öppna affärer, handelshistorik och kontosaldo (på ditt simulerade mäklarekonto) på simuleringens ögonblick. Forex Tester passar både nybörjare och avancerade handlare Forex Tester är lätt att använda, men det innehåller också ett kraftfullt API för personer som vet hur man programmerar. MANUAL TRADING SYSTEM COMBINED STRATEGIES AUTOMATIC TRADING SYSTEM Ja, verkligen Forex Tester hjälper, sparar tid och ger dig möjlighet att lära dig snabbt och kolla in de tekniker och teorier som finns på Internet. Du kan arbeta ut dem under vissa omständigheter och när det verkar som om du har hittat somebodys heliga graal och är på en hög känslomässig nivå kontrollerar du det hela väldigt snabbt på Tester (inte väntar på månader för att förlora insättningen utan att ta reda på det om strategin om en timme eller två) och förstå vem som hade rätt. Och programmet visar att det är möjligt att tjäna pengar på Forex. Tack så mycket för ditt program, jag är glad att jag har köpt den. Läs mer. Ett måste-ha-verktyg. Som prisläsningsentusiast har Forex Tester oerhört stor hjälp att skära ner på min inlärningskurva. Jag har hittat inget annat program som faktiskt kan göra vad den här gör - och tro mig, jag har tittat. Lätt att installera och använda. Dessutom är deras kundsupport det bästa. Detta är ett bra program och går väldigt långt för testsystem utan att vänta veckor för att se resultaten. Eventuella planer för att bygga en som möjliggör Eminis och Futures-kontrakt Jag kommer att vara först i kö för att köpa en bra dag. Forex Tester fick mig att avancera i min handel och gav mig möjlighet att förstå flera globala principer om prisåtgärder. Detta program är för dem som unikt har bestämt sig för att ta reda på vad handel verkligen är. Jag ser fram emot att använda den som tester för en robot, men även de saker som jag förstått med hjälp av detta program kan knappast överskattas. Tack. Hej Tack för Forex Tester-programmet. Jag har inte ångrat att köpa det även för en stund. Det hjälper mig att utveckla handelsstrategier. Med Forex Tester är det mycket snabbare att lära sig handel. Jag har använt det här varje dag för att träna i ungefär en månad nu, och det här verktyget har varit det bästa jag har köpt i min FX Trading-karriär. Det tog lite tid att få kartorna att sätta upp med mallarna, särskilt för min strategi, men dess väl värt ansträngningen. Du hör förmodligen det här hela tiden, men jag önskar ärligt att detta var det första jag köpte, eftersom det skulle ha gjort en enorm skillnad för mig på vägen. Ett överlägset utmärkt program gör mig mytisk till prisåtgärder. Älskar det. Tack för att du gav oss så underbara hjälp till handlare som behöver lära dig snabbare. Jag använder det som skor, varje dag, för det mesta av dagen. Jag använder det till och med att slappna av ibland. Att hitta högre sannolikhetsinställningar hjälper hela tiden så mycket. Tack igen. Forex Tester har hjälpt mig mycket att förbättra resultaten av min handel Jag blev mer övertygad om att välja och testa handelsstrategier. Jag fick också en utmärkt möjlighet att snabbt och kvalitativt kontrollera de nya handelsidéerna. Den 16 april köpte jag slutligen Forex Tester-programmet efter en lång period av tänkande om det. Nu, 4 månader senare, skapade Ive min egen handelsstrategi med hjälp av det här programmet, vilket ger mig en inte-för-dålig inkomst på Forex-marknaden. Jag testar ständigt nya strategier som förbättras under testningen. Tack till alla utvecklare av detta fantastiska program. Forex Tester är verkligen det bästa programmet för att arbeta ut somebodys manuell strategi. Efter en lång period av samarbete med Forex Tester fick jag förmågan att nästan prognosa rörelserna på ett riktigt diagram. Dessutom hjälpte Forex Tester mig att avvisa en hel del hopplösa strategier och förbättra mina arbetande. Jag måste säga att detta är ett bra verktyg. Trots att jag bara har demoed provversionen Im glad att jag hittade den. Hittills har jag inte hittat något liknande som inte krävde höga månatliga avgifter bara för att komma in i dörren och försöka eller var så alltför komplicerad att du känner att du behöver vara en programmerare bara för att ta ditt första steg. Det gör det möjligt för någon på smärtfritt sätt , att träna och testa sina teorier och strategier utan att vara kedja hela natten till London-sessionen eller så trött och slå upp efteråt att New York-sessionen känns som nio rundor med en boxare som andas i ditt ansikte. Läs mer. Det har varit länge sedan 2008 att jag har varit på Forex Jag började flera gånger och flera gånger lämnade det länge, helt enkelt för att mina resultat lämnade mycket att önska - vinstförlusten snurrade runt nollmärket. Jag köpte Forex Tester hösten 2013. Jag började använda den och bygga upp min handelsstrategi. Programmet gör det möjligt för en att se resultatet av sina idéer väldigt snabbt, och utbildningsprocessen går mycket snabbare upplevelse och den sjätte känslan ackumuleras som inte kan mottas med hjälp av någon bok eller teoretisk studie. Mitt system byggdes slutligen i slutet av 2013 och sedan dess handlar jag lönsamt och stabilt. Jag anser att detta program är en av de mest fördelaktiga investeringarna i min utbildning. . Läs mer. Valutahandel är ett av de mest komplicerade sätten att tjäna pengar. För att lyckas på valutamarknaden behöver en näringsidkare utveckla följande 3 filialer: Psykologimetod Pengarhantering Om din forexutbildning inte involverar minst ett av dessa viktiga steg kommer du definitivt att förlora på lång sikt. Vår handelssimulator tillåter människor att förbättra sina kunskaper och färdigheter inom alla dessa områden. Psykologi. När det gäller evolutionen har människor inte anpassat sig för att tillgodose handel. Med andra ord har vi alla varit fruktansvärda näringsidkare från början, för att vårt DNA inte har de nödvändiga funktionerna för att kunna fungera effektivt. Även om du lärde dig alla insatser på marknaden i teorin, kommer du fortfarande inte vara redo att handla utan en stark förmåga att kontrollera ditt sinne och känslor. Det enda sättet att verkligen hantera detta område är att använda en valutasimulator. Handelsimulering är bättre än demo och reella konton. Med demokonton måste du vänta i åldrar för att öppna en anständig mängd affärer. Med livekonton får du en känsla för den verkliga marknaden, men för att du inte behärskar dina känslor, kommer du att fortsätta att handla olagligt och förlora din insättning mycket snabbt. Med vår handelssimulator har handlare möjlighet att vara i en spännande atmosfär där de inte vet hur marknaden kommer att röra sig (som det är med ett levande konto). Samtidigt kan handlare bestämma informationen omedelbart en funktion som inte erbjuds av demokonton eller livekonton. Kort sagt, vår backtesting programvara kommer att förse dig med alla marknadsanalys verktyg du behöver tämja din inkonsekventa natur. Metod. De överflöd av handelsstrategier som finns tillgängliga på Internet skapar en falsk tro på att du har allt du behöver. Men om du försöker lämplig Forex trading simulator, kommer du genast att upptäcka att detta är en stor lögn. Den stora delen av de så kallade lönsamma strategierna som bloggare och pseudohandlare marknadsför kan ge dig några lönsamma affärer, men så småningom kommer de att skapa en betydande nedgång i din insättning. Medan du lär dig hur du navigerar i den komplexa världen av valutahandel, är den viktigaste regeln här: Var inte förtroendefull. Om du är öppen för vad andra har att säga riskerar du att äventyra dina 3 mest kraftfulla tillgångar: tid, pengar och självkänsla. Om du väljer att inte backtest strategierna av tvivelaktiga källor, så kommer du slutligen att förlora alla pengar du har sparat för handel. Följaktligen, utan en form av Forex Backtesting programvara, kommer du att spendera hundratals eller till och med tusentals timmar att lära sig om valutamarknaden utan att ge några positiva resultat. Dessutom, utan Forex träningsprogram, kommer du att bli frustrerad och deprimerad. Vilka vanliga människor skulle vilja spendera sin tid, pengar och ansträngning på denna fruktlösa uppgift. Det finns bara 2 möjligheter tillgängliga för dig nu: Välj antingen vägen för misslyckande eller köp vad som förmodligen är den bästa handelssimulatorn som finns och undvik att förlora någonting. Ingen kan garantera att du kommer att lära dig att handla med vår handelssimulator. Det beror allt på din arbetsetik, engagemang och förmåga att analysera dina inlärningsmetoder och handelsåtgärder. Det beror på om du fattar de rätta besluten och håller fast vid dem. Pengestyrning. Det finns många smarta och disciplinerade handlare som fortfarande inte lyckas på valutamarknaden. Anledningen till detta är att de saknar en otroligt värdefull pelare i sin handel: De missförstår helt och hållet vikten av penninghantering. Valutahandel kräver att handlare följer strikta regler om hur mycket de har råd att förlora på en handel och hur många affärer de kan förlora per månad. Om du försummar dessa fasta regler, eller om du inte betalar tillräckligt med uppmärksamhet åt dem, kommer du aldrig att ta din handel till professionell nivå. Man kan göra fantastiska handelsbeslut, vara helt ansvarig för sina känslor och vinna de flesta affärer. Men hela denna framgång kan vara fruktlös med en enda handel som öppnades där näringsidkaren inte klarade sig med de grundläggande principerna för penninghantering. Backtesting tillåter emellertid handlare att bygga sin kunskap om dessa principer. Kort sagt, Forex utbildning är omöjligt utan Forex-programvara, särskilt utan en handelssimulator. Börja skärpa dina pengarhanteringsfärdigheter idag med hjälp av Forex Tester 3, den bästa handelssimulatorn som man kan hitta. Rätta dina fel . Effektivt lärande om valutahandel inkluderar möjlighet att rätta till dina misstag. De flesta handlare förstår inte att det är praktiskt taget omöjligt att lära sig forex genom att använda demo - och livekonton. Demokonton ger dig chansen att lära sig valutahandel om du har tiotals år framför dig, och livekonton gör det omöjligt för dig att åtgärda dina misstag. Du har redan förlorat handeln (eller utbudet av affärer), och forexanalysen hjälper dig att undvika att göra samma misstag i framtiden, men du kan helt enkelt inte ändra det förflutna. Forex-simulatorer kan i sin tur ta dig tillbaka i tid så att du verkligen kan rätta till dina misstag omedelbart, du kan backtest din strategi så många gånger du behöver. Denna fantastiska forex utbildning programvara hjälper dig att fixa dina misstag utan att påverka dina riktiga pengar. Detaljerad statistik. Inte bara kan du fixa några misstag du har gjort, men du kan också ta din Forex trading utbildning till en högre nivå genom att använda detaljerad statistik. Vår handelssimulator har gott om inbyggda parametrar för att utvärdera din handelsprestanda. Med Forex Tester backtesting programvara, det finns ingen anledning att simulera marknaden i mörkret. Nu ingår alla nödvändiga komponenter. Netto och bruttovinst, maximal vinst och förlusthandel, maximal avdrag och andra värden kommer att förbättra din valutahandel i tid. Så här installerar du Forex Tester 3 Du kan läsa detaljerade instruktioner om hur du installerar Forex Tester här. Om du inte är nöjd med vår Forex Tester-programvara (vilket är väldigt sällan så fallet), är det enkelt att avinstallera det genom att slutföra följande process: Startmeny rarr Alla program rarr Forex Tester rarr Avinstallera Forex Tester. Forex Tester är en mjukvara som simulerar handel på Forex marknaden, så att du kan lära dig hur du handlar lönsamt, skapa, testa och förfina din strategi för manuell och automatisk handel. Programvara för att kopiera handel mellan MT4-konton. Stöder alla mäklare, har massor av funktioner som LotRisk Management, filtrering och Reverse Trading, Lifetime Support. Tja, hjälper dig att bli intelligenta Money Managers och få dig tillträde till eliten gruppen som faktiskt gör pengar för handel Forex. Programvara som öppnar handlar på en bråkdel av en sekund med en inbyggd riskhanteringsberäknare. Ange fördefinierat stoppförlust Ta vinstvärden för omedelbara poster. Kompatibel med Forex Tester och MT4.forex strategi tester online Förenta staternas regering Obligatorisk ansvarsfriskrivning Valutakurshandel på margin har hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Tydligt förstå detta: Information som ingår i denna kurs är inte en inbjudan att handla några specifika investeringar. Handel kräver riskerar pengar i strävan efter framtida vinst. Det är ditt beslut. Riskera inte några pengar du inte har råd att förlora. Detta dokument tar inte hänsyn till dina egna personliga ekonomiska och personliga omständigheter. Det är endast avsett för utbildningsändamål och INTE som enskild investeringsrådgivning. Inte agera på detta utan råd från din investering professionell, som kommer att verifiera vad som passar för dina speciella behov ampere förhållanden. Underlåtenhet att söka detaljerad professionell personligt anpassad rådgivning före handlingen kan leda till att du agerar i strid med dina egna intressen. Amp kan leda till kapitalförluster. REGEL 4.41 HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Genom att använda Best Forex EAs Expert Advisors FX Robots erkänner du att du är bekant med dessa risker och att du ensam är ansvarig för resultaten av dina beslut. Vi tar inget ansvar för någon direkt eller följdskada som härrör från användningen av denna produkt. Dess att noteras noggrant i detta avseende är de tidigare resultaten inte nödvändigtvis en indikation på framtida prestanda. Skydd: Allt originalinnehåll på bestforexeas skapas av webbplatsens ägare, inklusive men inte begränsat till text, design, kod, bilder, fotografier och videor anses vara äganderättens immateriella äganderätt, oavsett upphovsrättsskyddad eller ej, och skyddas av DMCA Protection Services med hjälp av Digital Millennium Copyright Act Titel 17 Kapitel 512 (c) (3). Reproduktion eller återpublicering av detta innehåll är förbjudet utan permission. Advanced Guide To MetaTrader 4 - Strategitestning och optimering MT4 gör det möjligt för handlare att testa expertrådgivare innan de används på en levande marknad. Detta gör det möjligt för handlare att utvärdera experternas effektivitet och för att bekräfta att den fungerar som förväntat. Tester Window MT4s Tester är ett multifunktionellt fönster där handlare kan testa handelsstrategier (objektiva regler för handel, exit och hantering) och även optimera en Experts parametrar för att hitta kombinationen av variabler som ger de mest fördelaktiga resultaten. Så här öppnar du Tester-fönstret: I huvudmenyn gt Visa gt Strategistestare eller Tryck på Strategy Tester-knappen i standardverktygsfältet eller tryck CTRL R på datorns tangentbord. 13 13Any av dessa åtgärder öppnar testfönstret längst ner på MT4-skärmen, som visas i Figur 21.13 Figur 21 - Fönstret Tester visas längst ner på MT4-skärmen. 13Initialt ses bara fliken Inställningar och tidskrifter i testfönstret. De andra flikarna visas som vissa åtgärder tas till, till exempel visas fliken Resultat efter att en expert har testats. Fönstret Testerfönster innehåller: 13 Inställningar - Inställningarna för testning och optimering, t ex den tidsperiod som ska testas. Resultat - resultaten av handelsverksamheten som utförs på historiska data av experten. Grafik - en grafisk visning av resultaten. Rapport - En detaljerad testrapport. Journal - en logg där alla handlingar och interna meddelanden från experten spelas in. Optimeringsresultat - uppgifter om varje optimeringspass, inklusive insatser, lönsamhet och drawdowns. Optimeringsgrafik - Resultaten av optimeringen som visas i grafform. 13 Installera testparametrar 13Till test en expertrådgivare klickar du på fliken Inställningar i testfönstret. Här måste näringsidkaren välja: Expert Advisor - Endast samlade expertrådgivare kommer att finnas tillgängliga för testning, och dessa kommer att visas i rullgardinsmenyn bredvid Expert Advisor. Expertegenskaper - När experten har valts, klicka på knappen Expertegenskaper för att välja parametrar för var och en av de tre flikarna: Testning, Inmatning och Optimering. Symbol och period - Symbolen definieras i Symbolfältet tidsramen anges i fältet Period. Om det inte finns några historiska data som sparats för symbolen eller perioden, laddar testaren automatiskt de senaste 512 historiska staplarna. Modell - En av tre metoder för historisk datamodellering kan väljas för testning: 13 13o Endast öppna priser - den snabbaste metoden som lämpar sig för Expert Advisors som kontrollerar baröppning.13o Kontrollpunkter - Resultaten anses endast beräknade. 13o Varje kryssning - den mest exakta metoden för modellering. Eftersom denna metod innebär en stor mängd kryssdata, är det vanligen långsamt och kan mossa ner datorns operation. Använd datum - Den historiska prisdata som testet ska tillämpas kompletterar fälten Från och Till för att identifiera ett intervall. Optimering - Kontrollera om du vill aktivera Expertparameterns optimeringsläge om den är inaktiverad, experten kommer att testas men inte optimeras när startknappen trycks in. Öppna diagram - Öppnar ett nytt prisdiagram med symbolen som valts för testning. Diagrammet visar handelsposter och utgångar och kan öppnas först efter att experten har testats. Ändra Expert - Klicka här för att öppna MetaEditor och göra ändringar i koden, om så önskas. Starta - Tryck på Start-knappen för att vara testning eller optimering. En framdriftsfält visas längst ner i testfönstret, som visas i figur 22. 13 131313 Figur 22-En statusfält visas längst ner i testfönstret. Inställning Optimering MT4 kan automatiskt skapa efterföljande pass av samma expert, med olika ingångar på samma data. Genom att utföra denna optimering kan handlare bestämma de ingångar som har de mest fördelaktiga resultaten. För att skapa en optimering måste handlare ange vilka variabler som ska optimeras genom att klicka på knappen Expertegenskaper i testfönstret. Detta öppnar ett nytt fönster med tre flikar, som visas i Figur 23:13 Testning - allmänna optimeringsparametrar Ingångar - ingångar är variabler som påverkar Experts-driften. Kontrollera att ingångar i optimeringslovet är obekanta för att bortse från under optimeringen. Om markerat dubbelklickar du i varje fält för att ange värdena för Start (startvärde), Steg (ändringsintervall) och Stopp (slutvärde). Optimering - fliken låter handlare tillämpa begränsningar under optimering. Om några av villkoren är uppfyllda under ett separat pass av optimeringsprocessen, kommer optimeringen att avbrytas. Kontrollera om du vill aktivera ett gränsvillkor, till exempel maximalt resultat och förlust i följd. 13 Figur 23 - Ställ parametrarna Testing, Inputs and Optimization för att utföra en optimering. 13After att du har gjort önskade val, klicka på OK för att stänga fönstret. Kontrollera att rutan bredvid optimeringsfältet i testfönstret är markerat (för att aktivera optimering) och klicka på Start för att starta optimeringen. Optimeringar tar olika tidsmängder beroende på vilken typ av data optimeringen utförs och ingångarnas komplexitet. I allmänhet tar flera variabla optimeringar - de som testar flera nivåer av flera variabler - den längsta. 13 Fönstret Optimeringsresultat i testfönstret innehåller en slutrapport för varje optimeringspass. Alla data presenteras i en tabell med följande fält, som visas i Figur 24: Passpass-nummer. Resultat - nettoresultat (bruttovinst minus brutto förlust). Totalt antal affärer - totalt antal genererade affärer. Resultatfaktor - Kvoten mellan den totala vinsten och den totala förlusten. Värden mindre än en anger ett förlorande system. Förväntad utbetalning - Matematisk förväntan på att vinna. Drawdown - maximal drawdown i förhållande till den ursprungliga insättningen. Drawdown - maximal avdrag i procent. Ingångar - dynamiska värden för ingångar under varje pass. 13 13 Figur 24 - Optimeringsresultat genom att passera de ingångar som användes för att skapa resultaten för varje pass visas i kolumnen Inmatningar längst till höger. 13 Klicka på vilken rubrik som helst (t. ex. Profit) för att sortera data efter det fältet. Högerklicka på optimeringsresultaten och välj Spara som rapport för att spara en kopia av resultaten. Slutsats Automatiserad handel och strategi testoptimering är avancerade funktioner i MetaTrader 4-plattformen. Automatiserad handel är populär eftersom den tar bort några av känslorna från handel, hjälper handelsmän att undvika kostsamma orderingångsfel och svarar snabbt på förändrade marknadsförhållanden. Möjligheten att testa och optimera en handelsidee (Expert Advisor) innan den placeras på en levande marknad med riktiga pengar är ett ovärderligt steg i utvecklingen av ett lönsamt handelssystem.

No comments:

Post a Comment