Tuesday 24 October 2017

Bäst Binary Option Tidsram


Tagg: bästa tidsram Måndag den 3 juni 2013 av Aaron Mckeel Efter månader av handel nådde jag följande slutsatser och jag skulle vilja dela med dig av den värdefulla informationen jag upptäckte under vägen med min binära alternativresa. Läs noggrant och dessa riktlinjer kan spara dig några dollar och om du är noga med dig kan du bli framgångsrik och förbättra din framgångsgrad. Många av dessa misstag är vanliga och kan lätt undvikas och jag rekommenderar alla du nybörjare där ute för att läsa detta noga innan du börjar handla. Jag har använt prisåtgärd 0 varje gång jag började handla. Pris Åtgärd är det mest förenklade och mest värdefulla verktyget i handel, och jag ska nu använda PA för att bestämma alla mina affärer. Jag har bara väntat på svänghöjder och låga. Även om du väntar på svänghöjder och låga kan vara givande, kommer jag inte bara att analysera för dessa inställningar men jag kommer att vidareutveckla mina kunskaper i handel med många sorter av inställningar. Jag går slumpmässigt in på marknaden bara för att den är på stöd eller motståndsnivå. Jag kommer aldrig igen att komma in i en handel 8220just8221 eftersom it8217s är på stöd eller motståndsnivå. Jag kommer att använda sammanflöde och riktlinjer som kombinerar prisåtgärd och analys för att avgöra om jag kommer in i handel oavsett om it8217s nådde en nivå. Jag tittar bara på en minuts diagram. Jag kommer nu att handla de högre tidsramarna 90, så jag kan bli av med marknadsbrus och förvirring. Den enda gången jag kommer att se dagens diagram är att fokusera på specifika handelsuppsättningar tydligt i värmen för tillfället för en första personvy. Jag blev skjuten ner och försökte slåss mot en uppdelning. Aldrig igen kommer jag att slåss mot en breakout. Enkelt som det. Jag tar affärer för tidigt eftersom jag tror att jag inte kommer att få en chans. Även om du inte får en chans. Att vara osäker kan kosta dig. Och marknaden kommer alltid att finnas där imorgon. Min riskhantering hasn8217t varit bra. Jag låter ofta en handel gå emot mig för länge att tro att det kommer att förändra riktningen. Jag ska nu använda en mer lämplig risk för belöning. Och jag fortsätter att använda inte mindre än ett förhållande på 1,5: 1. I8217ve har tagit vinst för tidigt, inte lika med mitt mål. Att ta vinst för tidigt isn8217t är lönsamt i det långa loppet om riskkvoten väger mer än ditt belöningsförhållande. Antingen du breakeven eller du tar full belöning. I8217ve hoppade i några affärer inom några sekunder att öppna ett diagram bara för att jag tycker priset är för 8220high8221 eller 8220low8221 Oavsett om priset är högt eller lågt, kommer jag aldrig igen att öppna ett diagram och placera en handel innan jag analyserar. Jag har inte en checklista för någon av mina strategier. För varje strategi jag följer kommer en checklista att behövas för att säkerställa mig själv om I8217m kommer in i en stor sannolikhet. Disciplin är avgörande, och att veta eller följa en checklista behövs. Jag känner att jag inte ens har en strategi eftersom jag för närvarande inte är lönsam. För att vara lönsam måste jag behärska en rad olika strategier. Om en lång tid passerar utan att jag är i handel tappar jag tålamod och gör dumma affärer. Oavsett om en vecka går, vägrar jag att gå in i en handel utan anledning. Disciplin gör eller bryter mot någon näringsidkare. Jag brainstorm aldrig tidigare prisåtgärder Jag tittar bara på aktuella data. Det är viktigt att kontrollera tidigare data, eftersom potentiella inställningar kan vara osynliga om nyckelstöd och motståndsnivåer aren8217t dras ut. Jag känner mig när priset når en viss punkt, jag måste vara i handeln bara för att jag anser att det är omöjligt att överträffa. Utan sammanflöde av flera faktorer är there8217s inget sätt att berätta när en trend kommer att sluta eller inte. Och även då är det inte 100 säkert. Oavsett prisåtgärd och vad marknaden berättar för mig, känner jag mig där, inte på något sätt som jag inte tar handeln. Jag vet att du är villig att tjäna pengar, men hur bra är det hela tiden att försöka komma ikapp. Hur kan du dra nytta av att I8217ve aldrig gått en dag utan att göra handel. Även om de inte var en möjlighet. Tre gånger att överväga i binär alternativ handel Timing är inte bara den viktigaste faktorn i binär alternativ handel på grund av nödvändigheten för utgångstiderna för alternativen att vara exakta bör det övervägas på ett antal olika sätt . Genom att titta på timing på tre olika sätt kan vi hjälpa nya handlare i deras analys av marknaderna och för att identifiera potentiellt lönsamma möjligheter. Även om dessa enkla principer verkar ganska grundläggande, inklusive dem som en del av binära alternativ, kommer handelsanalyser att hjälpa många nyare handlare att bilda en övertygande handelsstrategi. Välja tid på dagen och aktiva binära alternativmarknader Flera binära alternativmarknader går 24 timmar om dygnet, inklusive valuta och råvarumarknader. Detta gör beslutet om när man ska handla något mer komplicerat än traditionella marknadstilbud. För dem som är lyxiga att faktiskt välja när de kan handla är dilemma ännu mer uttalat, och frestelsen att handla mindre lönsamma marknadsmöjligheter finns någonsin närvarande för denna grupp av handlare. Att välja en tid att handla beror i stor utsträckning på geografi men det bör i första hand dikteras av att det finns marknadstillfällen. Att markera de marknader som kommer att erbjuda en näringsidkare är det största antalet tillförlitliga binära alternativinställningar. Detta kommer i första hand att undvika den frustration som skapas av långsamma och inaktiva marknader vilket leder till dåliga handelsbeslut. De tillgängliga marknaderna som är aktiva och öppna vid tidpunkten för handel bör vara huvudfokus. Om det här är utanför de lokala marknadernas timmar är det väl värt att undersöka vilka marknader som är globalt mest aktiva både före och efter den lokala handelssessionen. Tidsram och vilka diagram som ska analyseras För tekniska handlare kan det vara lite av huvudvärk att välja en tidsram för att analysera binära alternativ handelsinställningar. Även om vissa experter rekommenderar att man rör sig genom flera olika tidsramar och att de är överens med varandra är det sant att dessa möjligheter kan vara få och långt ifrån varandra. Mycket viktigare är att verkligen lära känna en viss tidsram och hålla ett periodiskt öga på två högre tidsramar för att undvika att handla till ett katastrofområde. Ett exempel på detta för sextio sekunders binäralternativ handlare kan vara att regelbundet titta på 5 minuters och timme tidsramar för att undvika viktiga områden av stöd och motstånd som kanske inte är synliga på 1 minuters diagram. Prof. Binary8217s Trading Tips: Om du letar efter en mäklare där du kan undvika bedrägeri borde du gå med world8217s marknadsledare, IQOption. Denna mäklare har ett gott rykte bland handlare Tidpunkten för inmatning med binära alternativ Om utgångstiden anses vara den avgörande delen av binäroptionshandeln är en bra post den viktigaste faktorn. Varje näringsidkare har upplevt känslan av att få en bra möjlighet att bara köpa alternativ till ett dåligt pris och leda till förlust eller obehagligt nervös utgång. En teknik för att förbättra inmatningstiden för binära alternativhandlare är att leta efter poster på högre tidsramar och ange posten på ett lägre diagram. Tillsammans med att hålla koll på de högre tidsramarna för att undvika att handla till fattiga områden kan visning av dessa diagram också ge ett bra tillfälle att delta i kraftfulla inställningar som kommer att dominera de mindre tidsramarna inom en snar framtid. Binära alternativhandlare kan därför hitta en inställning på en högre tidsram, och förfina deras post med de lägre tidsramarna i enlighet med detta. Ett exempel på detta skulle vara handel med stiftstångens ljusstämpelomvandlingsmönster med 1 minuters diagram. Att leta efter goda affärer på 1 minuters diagram i riktning mot handelsuppställningen på ett timmarschema kommer väsentligt att förbättra sannolikheten för att handelsinträdet resulterar i ett positivt utfall. Hur till utgångsdatum Arbetar i binära alternativ Vad är förfallitider i binära alternativ Handelsutgångstider i online-handel är de tidsgränser till vilka förutsägelsen som gjorts av näringsidkaren kommer att behöva gälla för att näringsidkaren ska kunna vinna det köpta binära optionsavtalet. Utgångstider är i grunden tidsfristen för ett optionsavtal. Om förutsägelsen från en näringsidkare inte kommer att gå i uppfyllelse vid utgången av utgången, kommer näringsidkaren att förlora investeringen. Om förutsägelsen kommer att gå i uppfyllelse efter utgången av tiden, kommer näringsidkaren fortfarande att förlora sin investering. Bara vad som händer i samband med utgången av saken. Binära alternativs utgångstider visas i ett nedräkningsklockformat som är kopplat till varje alternativ. Här kan spelarna se tiden kvar tills optionsavtalet löper ut. När kontraktet löper ut, kan näringsidkaren inte utföra några fler åtgärder relaterade till det upphörda avtalet. Hur fastställs utgångstider De flesta binära alternativmäklare erbjuder fasta utgångstider som tidigare fastställdes. Men vissa andra mäklare tillåter handlare att välja de utgångstider som passar deras handelsstil och handelsstrategier mest. Det finns i princip två typer av utgångar. Korta utgångar Korta binära alternativa utgångstider är den utgångsperiod som bara sträcker sig om några minuter. Det vanligaste intervallet för dessa utgångar är 1 minut till 5 minuter. Mellanstora kontrakt Kontrakt som löper ut mellan 5 minuter och 1 eller 2 timmar är kontrakt med medellång utgångstid. Dessa kontrakt kan vissa gånger betala sätta bättre än de med kortare utgåvor. Långa utgångar 8211 Vissa mäklare erbjuder online-handelskontrakt med utgångsperioder på 2 timmar till jämn 24 timmar. Det här är kontrakten med de långa löptiderna i den finansiella handeln. Dessa är också de som kan förutsägas det enklaste. De flesta optimala utgångstider Den mest optimala utgångstiden beror på flera faktorer som handlarens förväntningar, önskad utbetalningsfrekvensfaktor och mer. Nedan hittar du en beskrivning om de mest fördelaktiga utgångstiderna i online-handel. Binära alternativ med korta utgångstider är lite svårare att förutsäga än kontrakt med längre utgångstider. Detta beror på att det är mycket svårare att förutsäga rörelsen av vissa tillgångar inom en tidsram på bara några minuter. Men dessa är också de bästa betalande kontrakten och även de som enligt vår uppfattning är mest spännande. Att behöva vänta en hel dag före kontraktets utgång är inte så spännande att vara ärlig, men om kontraktet upphör om några minuter kommer du att njuta av handel mycket mer. Kontrakt med medellång utgångstid är lite enklare att förutsäga än de med kortare utgångsdatum. Men dessa kontrakt betalar vanligtvis ut sämre än de med kortare utgångsperioder och enligt vår mening är också mindre spännande. Kontrakt med längre utgångsperioder kan förutsägas enklare eftersom det är mycket lättare att förutsäga en aktivas rörlighet under en längre tidsram. Dessa kontrakt är säkrare, men de är också lite tråkiga att vara ärliga och erbjuder lägre utbetalningsräntor än andra alternativ. De flesta optimala utgångstider för olika tillgångar Något som kanske de flesta handlare inte känner till är att det spelar någon roll hur lång tid du väljer när du använder olika tillgångar. Detta är en av de få små sakerna som väsentligt ökar de vinnande oddsen hos de handlare som är medvetna om dem. Vid råvaror och index. handlare rekommenderas att välja korta utgångstider. Detta beror på att råvaror och index är kända för att vara de tillgångar som fluktuerar mindre. Som sådan är det mycket möjligt att göra noggranna förutsägelser på kort sikt. Detta kommer att göra det möjligt för handlare att köpa fler kontrakt inom kortare tidsramar och därmed tjäna mer pengar än vanligt. Vid valutakursalternativ rekommenderas det att välja mellan långa och långa löptider. Detta beror på att valutakursen vanligtvis upplever mycket små förändringar mycket ofta och bråttom. Men det är faktiskt ganska lätt att förutsäga den totala förändringen i växelkursen för ett valutapar över en längre tidsram. Vid lager bör du välja mellan långa och långa löptider. Subtitle förändringar i rörelsen av nästan alla aktier upplevs nästan på konstant basis. Förflyttningen av de flesta bestånd kan emellertid förutses med mycket stor noggrannhet över en längre tidsram, såsom några timmar. Binary Options Mäklare med de mest flexibla utgångstiderna När det gäller binära alternativs utgångsdatum bör handlare välja de mäklare som har de mest flexibla expirierna. Om du har läst nedanstående stycken, så vet du nu att rätt användning av utgångstider är en mycket viktig faktor för att utveckla en vinnande online handelsstrategi. Om bara ett mycket begränsat utbud av online-handelsutlösningspriser erbjuds, kan handlare inte använda de strategier och tips som beskrivs ovan. Vissa bedrägliga mäklare erbjuder avsiktligt inte ett flexibelt urval av utfall för att förhindra att handlare vinns. Alla seriösa mäklare erbjuder emellertid flera binära alternativutgångar för att göra det möjligt för handlare att utveckla sina strategier. Registrera bara hos dessa mäklare. Binär alternativ handel är inte detsamma som spel i den meningen att i binär handel kan du faktiskt öka de vinnande oddsen till din fördel. Detta kan dock endast uppnås hos en legitim mäklare. Mäklare som vi listar på vår hemsida är alla legitima företag som erbjuder en mycket stor variation av utgångstider. Registrera dig hos dessa mäklare och du kommer att kunna använda alla de strategier och tips som lärde dig på vår hemsida. Alternativ Trading Time Frames 8211 Vad ska du göra och vad du ska använda Expiry Time, Time Frame. Allt du behöver veta Om du läser om binära alternativ vet du förmodligen redan hur lönsamma de är och enkelt hmmm, är de verkligen så lätta eller är det bara något som mäklare vill att vi ska tro. Ska vara ärliga här och ringa saker med sina egna namn : ingen form av handel på finansmarknaden är lätt. Det kan vara enkelt, men det är en stor skillnad mellan enkelt och enkelt. Oroa dig inte, med tiden blir de både enkla och enkla men det tar lite övning så vi kan se vad vi kan göra åt det. Lägg tid på din sida Från början kan jag säga att binära alternativ inte är komplicerade och det är ingen tvekan om det: välj utgångsdatum, investeringsbelopp, förutsäga en riktning och placera handeln. Mekanikerna är ganska enkla, men varje val ger upphov till frågor. Vad som kan göra skillnaden mellan en vinst eller en förlust är utgångstiden, men att välja rätt kan ibland vara den svåraste delen. Låt mig förklara: Om näringsidkaren har erkänt en nedåtgående trend på en viss tillgång och placerar en Put är chansen att handeln kommer att bli framgångsrik. Men om en retracement högre startar strax efter att handeln placerats uppstår två scenarier: den första visar näringsidkaren glatt leende eftersom han valde en tillräckligt lång utgångstid för att låta retracement sluta och trenden att återupptas. Tyvärr visar det andra scenariot en handel som slutfördes ut av pengarna bara för att näringsidkaren inte gjorde det tillräckligt med utrymme att utvecklas innan tiden löpte ut. Här är en visuell representation av vad jag förklarade ovan: Ovan har vi ett 5 minuters diagram. Om vi ​​antar att vi lägger vår Put på punkt 1, om vi väljer en 15 minuters utgång (dvs punkt 2), kommer handeln att hamna ut ur pengarna så vi lyckades förlora pengar även om vi fick huvudriktningen rätt. Om vi ​​skulle ha valt en 60 minuters utgångstid (punkt 3) skulle handeln ha löpt ut i pengarna och det skulle ha fört oss hela utbetalningen. Du kan tydligt se hur du kan fatta rätt beslut om tidsramar kan vara avgörande för resultatet av en handel. Lyckligtvis erbjuder vissa Binary Options-mäklare handlare med ett verktyg för att undvika att förlora handel bara för att de inte fattade rätt beslut om den tidsram som de använde för utgången. Jag är säker på att du hört om det, det heter Roll Over (vissa mäklare har olika namn för det) och det låter dig förlänga utgången av ditt alternativ. Så om du känner att du har rätt om huvudriktningen men priset stannar och du riskerar att förlora handeln, är det bättre att använda det här verktyget eftersom det ibland kan göra skillnaden mellan ut av pengarna och i pengarna. Några tips för att välja rätt utgåttid Se alltid till att du tillåter handeln att få plats att andas och gå längre tid. Om du är på höger sida av en trend är dina chanser högre med en längre tidsram. Korrelera utgångstiden med din strategi tidsram. Med andra ord, om du handlar med en strategi som använder 5 minuters diagram, välj en utgångstid på minst 15 minuter. Om strategin använder 15 minuters diagram, gå åtminstone en timme före utgångsdatumet. Känn din strategi och veta ungefär hur snabbt priset börjar röra sig i önskad riktning efter att signalen gavs. Mäta nuvarande marknadsförhållanden: Om marknaden är flyktig och rör sig väldigt snabbt, behöver det inte finnas någon lång tid för utgången. Långsamma marknader kräver ibland en längre utgångstid. Att slå spiken på huvudet Binära alternativ Handlare måste vara väldigt korrekta med sina poster eftersom vi, i motsats till Forex-handlare, också har tid att arbeta mot oss. Den perfekta handeln kan bli en förlorare om vi glömmer att ta hänsyn till denna mycket viktiga faktor. Att välja rätt utgångstid kräver övning och uppmärksamhet på detaljer, men det kan vara en mycket kraftfull allierad eftersom det också kan göra en förlorande handel till en vinnare. Om du lär dig att använda det, blir din binära optionshandel verkligen enklare och lätt. Tack vare BinaryOptionsThatSuck. Bidragsgivare Adam Grunwerg har handlat binära alternativ för några år och har arbetat med Hamish Raw (författare till Binary Options: Fixed Odds Financial Bets, 2008) för att tillhandahålla artiklar som förklarar avancerade binära alternativstrategier och greker på BinaryOptions. Klicka här för att besöka hans hemsida för mer information.

No comments:

Post a Comment